مرکز آموزش زبان استرالیا

مرکز آموزش زبان استرالیا

شماره ثبت: 347533

موسسه زبان پردیسان

موسسه زبان پردیسان
موسسه زبان پردیسان

موسسه زبان پردیسان تبریز

 

 

 

موسسه زبان پردیسان دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش واقع در مرکز استان آذر بایجان شرقی "شهرستان تبریز" و بعنوان نماینده انحصاری مرکز آموزش زبان استرالیا در این استان می باشد.
این موسسه افتخار دارد با بهره مندی از مجربترین اساتید زبان انگلیسی ایرانی و استرالیایی در بخش آقایان و خانها و در تمام مقاطع  سنی، "کودکان، نوجوانان و بزرگسان" و از سطوح مقدماتی تا پیشرفته آموزش زبان انگلیسی بصورت حضوری و آنلاین و زیر نظر مرکز آموزش زبان استرالیا فعالیت نموده و ضمن رعایت آخرین استاندارد های زبان انگلیسی کشور استرالیا و جهان، مرکز آموزش زبان استرالیا اقدام به صدور مدرک مشترک  و قابل استعلام می نماید.
همچنین این موسسه بعنوان نماینده انحصاری مرکز آموزش زبان استرالیا در برگزاری دوره های تربیت مدرس آیلتس IELTS TTC مشارکت دارد  و به شرکت کنندگان از این موسسه مدرک معتبر و بین المللی "قابل ترجمه رسمی و ارائه به سفارت ها" از مرکز ملی و بین المللی تربیت مربی سازمان فنی و حرفه ای کشور ITC و مجموعه AELC کشوراسترالیا اعطاء خواهد شد.
آدرس: تبریز خیابان ابوریحان روبروی نمایندگی سایپا شربیانی نرسیده به تقاطع پاستور آموزشگاه زبان های خارجی پردیسان.
شماره تلفن های تماس:  33 749 347 041                   09 709 347 041 
شماره همراه و واتس آپ:  3287 417 0914 

 

در صورت تمایل به تعیین سطح رایگان و شرکت در کلاس ها و دوره های آموزشگاه زبان های خارجی پردیسان لطفا" فرم پایین صفحه را تکمیل و ثبت نمایید.
همکاران ما از موسسه زبان پردیسان در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم درخواست

نام:

نام خانوادگی:

تلفن همراه:

آدرس ایمیل:

توضیحات:

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top