مرکز آموزش زبان استرالیا

مرکز آموزش زبان استرالیا

شماره ثبت: 347533

دوره TESOL دانشگاهی موسسه آموزش عالی سیدنی

دوره TESOL دانشگاهی موسسه آموزش عالی سیدنی
دوره TESOL دانشگاهی موسسه آموزش عالی سیدنی

دوره TESOL موسسه آموزش عالی سیدنی

 

این دوره در سطح آموزش عالی (دانشگاهی) بوده و تمام دوره توسط کالج سیدنی کشوراسترالیا انجام می شود و مرکز آموزش زبان استرالیا به عنوان نماینده انحصاری این دانشگاه در ایران، امورهماهنگی و پشتیبانی را بعهده دارد.

همه اساتید دوره استرالیایی هستند، مدرک از کشور استرالیا صادر و مورد تایید دولت استرالیا بوده و اعتبار جهانی دارد، ضمنا"مدرک صادره از سایت آموزش عالی سیدنی قابلیت رهگیری و استعلام دارد.

 در صورت قبولی در آزمون ورودی و آزمون ورودی ثبت نام نهایی صورت می گیرد و سپس برای دانشجویان محترم یوزرنیم و پسورد شروع دوره ایمیل می شود و دوره بلافاصله ازطریق سیستم LMS بصورت غیر حضوری و خصوصی قابل انجام است.

دانشجویان عزیز در آموز عالی سیدنی 12 واحد دانشگاهی را معمولا" بصورت تکالیف عملی پشت سر می گذرانند که زمان انجام تکالیف به اختیار دانشجویان محترم می باشد.

دوره معمولا" بین 4 الی 12ماه طول می کشد ( این بازه زمانی بستگی به اختصاص میزان وقت توسط دانشجویان محترم جهت انجام تکالیف و یونیت ها دارد) شایان ذکر است، حداقل زمان دوره 4 ماه و حداکثر زمان مشخص شده توسط کالج سیدنی 12 ماه میباشد. 

پس از پایان یونیت 12 و با تایید اساتید مربوطه، دوره به پایان می رسد (آزمون پایانی ندارد) و مدرک صادره ابتدا از طریق موسسه آموزش عالی سیدنی برای دانشجویان محترم ایمیل می گردد و سپس یک نسخه فیزیکی آن به دفتر مرکز آموزش زبان استرالیا در تهران پست می شود و مرکز آموزش زبان استرالیا بعد از دریافت آن، هماهنگی های لازم را جهت تحویل به فارغ التحصیلان محترم انجام می دهد.


برای دانشجویان مرتبط با مرکز آموزش زبان استرالیا که از ایران معرفی می شوند تخفیف ویژه بصورت زیر ارائه می شود:

هزینه شرکت در دوره برای عموم  1475 دلار استرالیا + هزینه برگزاری دمو یونیت 12

هزینه شرکت در دوره برای دانشجویان مرکز آموزش زبان استرالیا با لحاظ تخفیف ویژه 1400 دلار بدون هزینه برگزاری دمو یونیت 12 خواهد بود.

سطح دوره و مدرک : Certificate IV in TESOL 
مدرک دانشگاهی بوده و سطح آن آموزش عالی می باشد.

آدرس سایت موسسه آموزش عالی سیدنی:  www.sydneyinstitute.org

سئوالات متداول در بخش سئوالات متداول مربوط به TESOL همین سایت موجود است.

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش و مصاحبه: 

۱-صفحه اول پاسپورت (در صورت نداشتن پاسپورت صفحه اول شناسنامه یا گواهینامه رانندگی معتبر جهت ترجمه رسمی دارالترجمه NAATI کشور استرالیا به ما ارائه شود).

۲-رزومه (CV) با ذکر دوره های گذرانده شده،، سابقه تدریس و در صورت داشتن مدرک آیلتس تصویر آن ارائه شود. 

۳- تصویر آخرین مدرک تحصیلی. 
۴-تکمیل فرم اپلای در آدرس: tesol.sydney

۵-فیش واریزی معادل 100 دلار استرالیا. 

توضیح :  در صورت عدم قبولی در مصاحبه مبلغ 100 دلار واریزی  عودت داده میشود و در صورت قبولی بخشی از هزینه دوره محاسبه و لحاظ میشود.

 

درصورت داشتن شرایط و تمایل به شرکت در این دوره، لطفا" فرم پایین صفحه را تکمیل و ثبت فرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

              


فرم درخواست

نام:

نام خانوادگی:

تلفن همراه:

آدرس ایمیل:

توضیحات:

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top